همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی........................

خدایا....آخه چرا انقدر مردم شانس دارن؟؟؟؟؟؟

این جاستین بیبر کوفتی مگه چی داره ک باید بشه بهترین آرتیست سال؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا چی داره؟

دلم میخواد بکشمش....

عوضش پیتی جوووووووووووووون خودم از همشون بهتره..اومد اجرا کرد اونم چه اجرایی قربونش برم...اینم چندتا عکس از پیتی....




نظر یادتون نره برید ادامه...


نظرات 1 + ارسال نظر
Ati پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://vrpitbullfans.blogsky.com/

پیتی که اجراش خدای اجراهاس. اصن یه وضی... . جاسم هم خداییش اجراشو که دیدم حالت تهوع بهم دست داد. با اون مامانش... به وب من هم سری بزنید. ما طرفداران پیتبول هستیم.جدید ترین اخبار از پیتبول و دانلود اهنگاش و کنسرتاش و کلیپاشو هم در وبمون قرار میدیم.

thanks ati

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد