همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

اس ام اس های قشنگ

براتون یه سری اس ام اس های خوشگل گذاشتم..

امیدوارم خوشتون بیاد..


ای مامان بزرگ منم وضعیتی داره ها!!!

میگه آبجوش میریزی بسم الله بگو ممکنه بریزی رو بچه جن..

میگم آخه مادر من مگه جنا بیکارن بچشونوبیارن تو ظرفشویی ما؟

میگه خب بچه ان دیگه..شیطونن خودشون میان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



بقیه در ادامه مطلب...


قدیما که خواننده کم بود اسامی خواننده ها یک کلمه ای بود مثلا ابی و داریوش و مهستی..

الان انقدر خواننده زیاد شده که اسم و فامیل با همه..محسن چاوشی و محسن یگانه و فرزادفرزین..

میترسم یه ذره دیگه بگذره اسم خواننده ها این شکلی بشه:علی عزیزی فرزندحسین با شماره شناسنامه 213صادره از تهران



تو اول دبیرستان دوست احمقم ترک تحصیل کرد...

ولی ما به سلامتی دانشجو شدیم..

داروشکر الان ماشین هیوندا جنسیس داره..

منم ماشین حساب دارم..



اگر تو آرایشگاه دیدی آرایشگره داره زیادی رو سرت کار میکنه اصلا فکر نکن دوست داره یا واسش مهمی.فقط بدون گندزده به سرت نمیدونه باید چجوری جمش کنه....



دوست دارم این ترم که مشروط شدم مامانم دعوام کرد دستشو بگیرم ببرمش سر کلاس ردیف آخر بنشونمش ببینم میتونه از پشت اینهمه کلیپس تخته رو ببینه؟؟




ببخشید اگر کم بود...

نظر یادتون نره.....





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد