همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

چیزای بامزه...برای شما

هر وقت دلم میگیره میرم سر پیانوم..

بعدش میبینم پیانو ندارم برمیگردم سر جام.


مله؟؟؟؟؟

.

.

.

.

تلفن جواب دادن منشی های ایرانی



داشتم از یه خیابونی رد میشدم همونطورکه میرفتم اون طرف خیابون دختره یه جیغی کشید

من:سریع پریدم طرف دختره

خانوووووم چیزی شده؟؟؟

دختره:نه

من:پس چی شد؟؟

دختره:تورو خدا بیا زیر درخت این گربه چقدر نازه!!!!!!!!!!!

ای خدا شکرت دختر نشدیم....

چرا اینا اینجورین....!!!!!!!!!!!!!



وقتی هوا بارونی میشه..

برخورد پسرا:اه دیگه نمیشه فشن کرد

برخورد دخترا:آخ جووون مامان چکمه هام کجان؟؟؟؟


عاقا فکر کن اگر ما بچه ها تاحالا پول کتاب کمک آموزشیای مدرسمونو جمع کرده بودیم..

میتونستیم بریم میامی..

ینی واغن.......



پسر:کجایی عزیز دلم؟؟؟؟؟؟

دختر:وااااااای همین الان رسیدم..دارم میمیرم از خستگی..میرم بخوابم تو کجایی عزیزم؟؟

پسر:من توی مهمونی ام..پشت سرت ایستادم..



ببخشید اگر کم بود...

تورو خدا نظر بدید...




نظرات 3 + ارسال نظر
dokhi یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

ایول دمت قیییییییییییییییییییییییییژ...

عطی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

میامی رو بد جوری خوب اومدی . موافقم.

ما اینیم دیگه

elmira چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://bonjou.blogfa.com

لینکم کن،لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد