همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

همه ما

این منم...منم و خودم..منم و خودم و عشقم..تنهای تنها

چیزای بامزه...برای شما

هر وقت دلم میگیره میرم سر پیانوم..

بعدش میبینم پیانو ندارم برمیگردم سر جام.


مله؟؟؟؟؟

.

.

.

.

تلفن جواب دادن منشی های ایرانی



داشتم از یه خیابونی رد میشدم همونطورکه میرفتم اون طرف خیابون دختره یه جیغی کشید

من:سریع پریدم طرف دختره

خانوووووم چیزی شده؟؟؟

دختره:نه

من:پس چی شد؟؟

دختره:تورو خدا بیا زیر درخت این گربه چقدر نازه!!!!!!!!!!!

ای خدا شکرت دختر نشدیم....

چرا اینا اینجورین....!!!!!!!!!!!!!



وقتی هوا بارونی میشه..

برخورد پسرا:اه دیگه نمیشه فشن کرد

برخورد دخترا:آخ جووون مامان چکمه هام کجان؟؟؟؟


عاقا فکر کن اگر ما بچه ها تاحالا پول کتاب کمک آموزشیای مدرسمونو جمع کرده بودیم..

میتونستیم بریم میامی..

ینی واغن.......



پسر:کجایی عزیز دلم؟؟؟؟؟؟

دختر:وااااااای همین الان رسیدم..دارم میمیرم از خستگی..میرم بخوابم تو کجایی عزیزم؟؟

پسر:من توی مهمونی ام..پشت سرت ایستادم..



ببخشید اگر کم بود...

تورو خدا نظر بدید...




اس ام اس های قشنگ

براتون یه سری اس ام اس های خوشگل گذاشتم..

امیدوارم خوشتون بیاد..


ای مامان بزرگ منم وضعیتی داره ها!!!

میگه آبجوش میریزی بسم الله بگو ممکنه بریزی رو بچه جن..

میگم آخه مادر من مگه جنا بیکارن بچشونوبیارن تو ظرفشویی ما؟

میگه خب بچه ان دیگه..شیطونن خودشون میان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

جذاب ترین مرد سال........

آی دون...آی دون...

بازیگر 32 ساله آمریکایی(چنینگ تیتوم) به گزارش مجله peopleبه عنوان جذابترین مردسال 2012 اتخاب شد...

چنینگ تیتوم با بازی در فیلمهایی مانند:خیابان جامپ21 و استپ آپ شناخته شده است..

چنینگ با گفتگویی که با این مجله داشته است گفته من اول باور نمیکردم که انتخاب شده باشم...ولی وقتی همسرم به من خبر داد واقعا شوکه شدم..


سال گذشته نیز بازیگر فیلم خماری (بردلی کوپر)این عنوان را به خود اختصاص داده بود....



مبارک صاحبش باشه..

 اینم عکسایی از چنینگ جون..تو ادامه مطلب..

ادامه مطلب ...

شما باید متولد چه ماهی میشدید؟؟

تو این قسمت یه سری تست براتون گذاشتم که باتوجه به اون نشون میده هر فرد باید متولد چه ماهی میشده...

لطفا نظر یادتون نره...

برای دیدن تست برید ادامه مطلب..


ادامه مطلب ...